14 Ağustos 2015 Cuma

Dost'la beraber!

Selam gençler!Uzun bir aradan sonra yine ben,ve fikirlerim.
Bugün size benim kendi dostumla yapacağım şeyleri göstereceğim,umarım size de bu sıkıcı günlerde biraz ilham olur.Haydi bakalım!

#AL SEPETİNİ AÇ ÖRTÜNÜ!
En yakın dostunla bu havada yapabileceğin en güzel şeylerden biri piknik yapmak olmalı.Kendi ellerinizle hazırladığınız meyve salatalarının üzerine vişne reçeli dökmeyi de unutmayın.Efso oluyor:D.

#KULAKLIKLI BİR YÜRÜYÜŞ?



Güneşin tam batmak üzere olduğu saatlerde,hafif serin ve sakin olan havada yürüyüş yaparak hem vücudunun istediğini ona verirsin hemde yürüyüş sonrası aldığın duş ile mükemmel bir rahatlama sağlarsın.Ben saat 19,45 gibi çıkıyorum ve saat 20.15 gibi yorulup eve dönüyorum.Yürüme parkurundan çok sokaklarda caddelerde yürüyün ki bu sıkıcı bir hal almasın.
Eğer yanında bir dostun da olursa emin ol bu yürüyüş hem çok eğlenceli hemde kolay bir hale gelir.
Şimdiden size iyi eğlenceler Gençler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder