18 Nisan 2015 Cumartesi

KİTAP

İşte benim ilk yazım ve paylaştığım ilk fotoğraf.Elbette bu olacak çünkü blog'umda pa
ylaşacağım şeylerin sizin hayatınızın içinden,sizi etkileyecek ve büyük bir hevesle bana katılmak isteyeceğiniz  şeyler olmasını istiyorum.
Labirent:Ölümcül Kaçış'ın bildiğiniz üzere filmi çıktı!!!
Ben ve tüm Dylan O'Brian hastaları büyük ihtimalle etkisinden çıkamamıştır ama birde bunların kitap boyutu var.
Şöyle söylemeliyim 1 günde Alev Deneylerini bitirdim.Evet tam bir günde,etkisinde kaldığım için ders bile çalışamadım,o derece.
1 günden daha az bir süredeyse Son İsyan'ı bitirdim tek kelimeyle muh-te-şem'di.
Kesinlikle bu kitapları hemen alıp okumanızı tavsiye ediyorum.Bayılacaksınız.



**
Üç kitap birden D&R'da 57tl.Kaçırmayın derim.Birdahaki yayında görüşmek üzereee :*
http://www.dr.com.tr/Kitap/Labirent-Serisi-Seti-3-Kitap-Takim/James-Dashner/Edebiyat/Roman/Fantastik/urunno=0000000623466

*

1 yorum: